Wednesday, September 28, 2016

Online Trading Rekening Axis Bank

Fidelity International Gebruik ooreenkoms Jy besoek Fidelity van buite die Verenigde State van Amerika, en jy moet die Internasionale Gebruik ooreenkoms aanvaar voordat jy kan voortgaan. Hierdie webwerf is bedoel om net aan individue in die Verenigde State van Amerika beskikbaar gestel word. Niks op hierdie webtuiste word beskou as 'n uitnodiging om te koop of 'n aanbod om 'n sekuriteit of enige ander produk of diens, verkoop aan enige persoon in enige jurisdiksie waar so 'n aanbod, uitnodiging, koop of verkoop onwettig ingevolge die wette van daardie jurisdiksie sou wees en nie een van die sekuriteite, produkte of dienste wat hierin beskryf gemagtig word gevra, aangebied, gekoop of verkoop buite die Verenigde State van Amerika. Deur die gebruik van hierdie webwerf, stem jy in tot die gebruik van koekies wat inligting oor besoekers in te samel. Om voort te gaan na hierdie webwerf, moet jy erken dat jy verstaan ​​en saam met hierdie voorwaardes van gebruik deur te kliek Ek Aanvaar hieronder. Wys my internasionale opsies voort vir Fidelity koekies kan gebruik word vir 'n aantal doeleindes (soos sekuriteit, webwerf persona, en analytics) en kan 'n verskeidenheid van inligting in te samel (soos datum en tyd van besoeke, bladsye besigtig, en toegang toestelle gebruik ). Gebaseer in die Verenigde State van Amerika, Fidelity Investments is een van die mees gediversifiseerde finansiële dienste maatskappye in die wêreld. Ons fundamentele missie is om te help kliënte en kliënte hul finansiële doelwitte te bereik. 2016 FMR LLC. Alle regte voorbehou. Online aandeleverhandeling rekening wat is die beste wat ek is geïnteresseerd in die opening van 'n aanlyn aandeleverhandeling rekening sodat ek 'n paar prima aandele kan koop om te hou vir 'n lang termyn. Kan iemand raai my watter platform is goed Die voor - en nadele van hierdie platforms en die makelaars koste indien moontlik. As ek oop 'n aanlyn aandeel rekening sal 'n Demat rekening outomaties oopgemaak word of is dit 'n aparte ding heeltemal Ek is op soek na Motilal Oswal en Sharekhan. Is daar beter alternatiewe. Deel asseblief jou waardevolle insette. Manish, 'n artikel oor direkte aandele te belê, sy voor - en nadele, platforms, ens ens sal lekker wees. Ons het altyd belê in onderlinge fondse, voel ek hou van 'n paar prima aandele vir 'n lang termyn is ewe belangrik. Lees meer artikels uit Jagoinvestor Terwyl die keuse van jou handel rekening, moet jy pen neer alles wat jy nodig het vir die opening van jou rekening. Dan moet jy navorsing makelaars wat 'n hoë rang op eerlikheid, deursigtigheid en bied 'n goeie kliënt ondersteuning. Ons hoor en lees oor makelaars wat vals beloftes maak en hul kliënt se rekening van sy winste vlugtig deur die heffing van 'n hoë koste. Maar daar is ander, wat die skep van 'n geraas in die Indiese makelaars bedryf deur die verskaffing van innoverende oplossings en dienste. Sommige van daardie name is RKSV, Handel slim, Finvasia, saamgestelde rand en nog baie meer. Kortlys die makelaars (het 'n paar vir jou naam). Doen 'n onafhanklike navorsing oor hulle en kies die een wat jou behoeftes pas. Wenk: Don t weg laat beïnvloed deur die oor hype stories oor makelaars, gebruik jou intelligensie. Maak 'n ingeligte besluit Ja Meneer, Jy is reg. Hier is die volledige klag teen Sharekhan beperkte-ek oop tot 'n handel rekening met Sharekhan Beperk 'n jaar terug in 2014. My rekening geopen met sektor-38, Chandigarh tak. Aanvanklik hul verteenwoordiger Manohar mobiele nie. (9872882154) verbind my vertel dat hierdie rekening is geopen gratis van koste en daar is nie van plan om enige jaarlikse onderhoud koste vir n leeftyd wees. Maar na 'n jaar het ek 'n boodskap dat ek nodig het om 500 rs jaarlikse onderhoud koste (250 rs na elke 6 maande). Ek geroep by hul sektor 38-tak het hulle gesê ja jy nodig het om hierdie koste te betaal. Ek het gepraat met Manohar en hy het botweg geweier dat hy my verbind oor die leeftyd gratis aanklagte. Toe het ek besef dat dit 'n lokval deur die verteenwoordigers maatskappy wat gestig is sodat hulle hul verkope teiken kan bereik. Ek voel bedrieg. Verder het Manohar is onbeskof om my. Ek Don t weet hoe om ontslae my probleem opgelos as niemand wil om my te help. Ek wil mense wat Don t hanteer Sharekhan Beperk as dit is 'n handel bedrog maatskappy vertel. Ek mislei, bedrieg en geteister Hi Mr. Sunny Nou 'n dag is daar baie aanlyn aandeleverhandeling maatskappy. Maar jy moet uitkyk vir 'n minimum stel maatskappy en daar ondervinding in aandeleverhandeling aangesien dit 'n riskante belegging. . Laagste makelaarsloon ooit in die markaandeel: Handel op Rs.5 per honderdduizend Indisch geld handel volume. Besoek shareway. in Hi Sunnydoc, in geen spesifieke volgorde. Ek stel voor Finvasia, ICICIDirect en IndiaBulls. Indiabulls: Hoekom: Indiabulls bied 'n vinnige stelsel, net as jy hulle PowerIndiabulls sagteware. Hulle hef 'n eenmalige koste vir hierdie. Hoekom nie: Omdat die betrokke is by die Demat bedrogspul, maar skoongemaak maatskappy, I m nog bekommerd oor die handel met hulle. Soms hul sagteware hang, maar ek dink dit gebeur met byna elke aanlyn handel stelsel. Wanneer in vergelyking met Finvasia en Ičići hul fonds oordrag is stadig. Vir meer inligting besoek hul webtuiste: indiabulls / Finvasia: Hoekom: bloot omdat hulle goedkoopste om handel te dryf uit die drie. Hul brokerate koers is 99 minder as die gemiddelde koers op die straat. Afhangende van die plan wat jy kies, vra hulle Rs9 / perseel of R 19 / handel vir beide mark en beperk bestellings. Hulle don t hef kwartaallikse of jaarlikse fooie. Finvasia bied sy kliënte doeltreffende Offline s 'n webblad gebaseerde stelsel, wat dit van nature traag maak. Hulle stel koste is baie hoog. Vir meer inligting besoek hul webtuiste: icicidirect / Slide gebruik koekies om funksionaliteit en prestasie te verbeter, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om te vergroot 'n Ontleding van Demat rekening en aanlyn handel Deel dié Slide LinkedIn Corporation 2016


No comments:

Post a Comment